LuxCoreRender 2.6 duyuruldu

Fiziksel tabanlı, tarafsız bir işleme motoru olan LuxCoreRender‘in 2.6 sürümü, David Bucciarelli tarafından duyuruldu. Hem kişisel hem de ticari kullanım için ücretsiz bir yazılım olan LuxCoreRender, GPL kapsamında lisanslanmış bulunuyor. Windows, Mac OS X ve GNU/Linux üzerinde çalışan program, giderek artan sayıda 3d uygulama için yapılandırılıyor. Bu açık kaynak kodlu proje, PBR oluşturucuyu büyük ölçüde geliştirmek için kararlı bir şekilde ilerlemeye devam ediyor. LuxCoreRender 2.6’da örgü ışık kaynaklarının ayrıştırılması artık yaklaşık üç kat daha hızlı, ışık kaynaklarının ön işlemesinde kısmi çoklu iş parçacıklı destek, renk uzayları için genişletilmiş destek ve çeşitli diğer temel iyileştirmeler ve hata düzeltmeleri yer alıyor. OpenColorIO 2.2, Embree 3.12.2, Open Image Denoise 1.4 ve daha fazlası dahil olmak üzere LuxCoreRender 2.6’da bir dizi entegre bileşen de güncellenmiş bulunuyor. LuxCoreRender 2.6 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

LuxCoreRender 2.6 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x