OpenGL 3.0

Geliştirilme sürecinin yavaşlığı yüzünden eleştirilen OpenGL grafik programlama kütüphanesi, “Long Peaks” kod adlı üçüncü sürümüne yükseltildi. Aslında, “Long Peaks”, yaklaşık bir yıldır dillendiriliyordu. Nedir, bu süre içinde, OpenGL’nin geliştirilmesini yöneten Khronos Group, sürüm yayınlamadığı gibi herhangi bir açıklama da yapmamıstı. Çeşitli özellikleriyle DirectX 10’u andıran OpenGL 3.0, SIGGRAPH 2008 konferansında duyuruldu. Yeni sürüm, eski donanımları destekledigi gibi pek çok yeni özelligi de beraberinde getiriyor. Bu arada ekran kartlarına OpenGL 3.0 destegi sağlayan sürücüler yazma işinin AMD, Intel ve NVIDIA’ya düştüğünün altını çizelim.

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x