Türkçe Windows XP Service Pack 3 çıktı. Bu güncelleme ile şu ana değin yayınlanmış yamaların tümü sisteme kurulmuş olacak. Daha önce yayınlanmış olan Service Pack 1 ve Service Pack 2 paketleri de bu pakete dahil olduğu için kullanıcılar yeni bir kurulum yaptıklarında yalnızca Service Pack 3’ü yükleyerek sistemlerini güncelleme olanağını bulabilecekler. Service Pack 3 yüklenen Windows XP yüklü bilgisayarların Windows Vista ve Server 2008 yüklü sistemlerle ağ ortamında daha rahat iletişim kurabileceği söyleniyor.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

No comments yet.