DXVK 1.10.3 duyuruldu

Linux oyunseverler tarafından Windows oyunlarını iyi bir hızda çalıştırmak için yaygın olarak kullanılan Direct3D-over-Vulkan çeviri katmanına büyük bir güncelleme olarak DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 1.10.3 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. Paylaşılan çitler için destek eklenen yeni sürümde, bu, videoların Halo Infinite Windows oyunlarında çalışması için gerekli olan paylaşımlı çitlerin uygulanması anlamına geliyor. Bu Halo Infinite deneyimini iyileştirmek için VKD3D-Proton ve Wine’a da gerekli yamalar bulunduğu bildiriliyor. Halo Infinite’ye ek olarak diğer yazılımların da bu son çalışmadan faydalanmasının muhtemel görüldüğü söyleniyor. 1.10.2’de tanıtılan ve Prey, Bioshock Infinite ve diğerleri dahil olmak üzere çeşitli D3D11 oyunlarında işleme sorunlarına neden olan bir gerilemenin düzeltildiği belirtiliyor. Need For Speed 3’te modern yamanın çalışmaması sorunu düzeltilmiş bulunuyor. Ninja Blade’de sabit alfa testi sorunları giderilmiş. DXVK 1.10.3 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

DXVK 1.10.3 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x