DXVK 1.4.5 duyuruldu

DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 1.4.5 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. Tüm GPU’larda zaman uyumsuz sunumun etkinleştirildiğini söyleyen Rebohle; daha önce, bu seçeneğin sporadik GPU kilitlenmeleri nedeniyle Nvidia GPU’larında devre dışı bırakıldığını hatırlattı. Rebohle; çok okuyuculu verimliliği artırmak için tıkanıklık sorguları etrafındaki iş parçacığı senkronizasyonu azaltıldığını söyledi. Oyun penceresini yeniden boyutlandırırken Nvidia GPU’lardaki sabit durum kilitlendiğini hatırlatan Rebohle; Wine’ın DXGI uygulamasını kullanırken ortaya çıkan olası çökmelerin düzeltildiğini söyledi. DXVK 1.4.5 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

DXVK 1.4.5 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x