DXVK 1.5.1 duyuruldu

DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 1.5.1 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. Genel D3D9 performans iyileştirmeleriyle gelen sürümde, bazı D3D9 oyunlarının lansmanı sırasında sıfır hata ile bölünmesiyle oluşan bir hatanın düzeltildiğini söyleyen Rebohle; 1.5’te yanlışlıkla kaldırılan dxvk.hud yapılandırma seçeneğinin işlevselliğinin geri yüklendiğini ifade etti. Rebohle; GTA V’te tam ekran modunda Vsync etkinleştirilirken son derece düşük performansa neden olacak bir regresyonun düzeltildiğini söyledi. Tam ekrana geçerken meydana gelen kilitlenme sorununun düzeltildiği söyleniyor. DXVK 1.5.1 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

DXVK 1.5.1 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , ,

No comments yet.

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.