DXVK 2.0 duyuruldu

Linux oyunseverler tarafından Windows oyunlarını iyi bir hızda çalıştırmak için yaygın olarak kullanılan Direct3D-over-Vulkan çeviri katmanına büyük bir güncelleme olarak DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 2.0 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. DXVK 2.0, Steam Play (Proton) tarafından Linux’ta D3D9’dan D3D11’e kadar Windows oyunlarının büyük bir hızla keyfini çıkarmak için kullanılan bu Direct3D on Vulkan uygulamasında büyük bir güncelleme olarak geliyor. DXVK 2.0 ile artık Vulkan API v1.3’ü destekleyen temel Vulkan sürücüsüne ilişkin bir gereksinim vardır. Vulkan 1.3 artık kesin bir gerekliliktir, bu nedenle DXVK tarafından altta yatan yetenekler ve Direct3D’nin bu endüstri standardı API üzerinde verimli bir şekilde eşlenmesi hakkında daha iyi varsayımlar yapılabileceği ifade ediliyor. DXVK 2.0, geliştirilmiş bellek yönetimi, çeşitli yeni özelliklere sahip D3D11 Özellik Düzeyi 12_1 desteği, yeni D3D11 özellik sorguları için destek, oyun yükleme zamanında gölgelendiricileri derlemek için EXT_graphics_pipeline_library kullanılarak gölgelendirici derleme iyileştirmeleri dahil olmak üzere bir dizi Direct3D 9 değişikliği getiriyor. DXVK 2.0 ayrıca Dragon Age Origins, Empire: Total War, Final Fantasy XV, Grand Theft Auto IV, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Sonic Generations, Spider Man: Shattered Dimensions, The Ship, Warhammer Online, ve diğer birçok oyunaa uyum sağlıyor. DXVK 2.0 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

DXVK 2.0 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x