DXVK 2.3.1 duyuruldu

Linux oyunseverler tarafından Windows oyunlarını iyi bir hızda çalıştırmak için yaygın olarak kullanılan Direct3D-over-Vulkan çeviri katmanına büyük bir güncelleme olarak DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 2.3.1 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. DXVK 2.3.1’in, NVIDIA GPU’larda daha verimli shader kodu oluşturmaya izin verdiği belirtilirken, DXVK 2.3.1’in, Vulkan’ın üzerinde Direct3D 9/10/11 API’lerini uygulayan Steam Play bileşeni için kullanıma sunulduğu söyleniyor. DXVK 2.3.1’de dikkat çeken şeyin, NVIDIA GPU’larda daha verimli gölgelendirici kodu oluşturmaya yönelik VK_NV_raw_access_chains desteği olduğu ifade ediliyor. DXVK 2.3.1 artık daha verimli gölgelendirici kodu üretimi için desteklendiği yerlerde özellikle VK_NV_raw_access_chains NVIDIA uzantısının kullanılmasına izin veriyor. DXVK 2.3.1 sürümü ayrıca D3D9 oyunları için yeniden işlenmiş dinamik sistem belleği arabellek işleme, sabit HDR, geçersiz SPIR-V neslini düzeltme ve diğer düzeltmelere sahip bulunuyor. DXVK 2.3.1 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

   

DXVK 2.3.1 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x