DXVK 2.3 duyuruldu

Linux oyunseverler tarafından Windows oyunlarını iyi bir hızda çalıştırmak için yaygın olarak kullanılan Direct3D-over-Vulkan çeviri katmanına büyük bir güncelleme olarak DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 2.3 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. VK_KHR_current_wait destekleniyorsa ve dikey senkronizasyon etkinleştirildiyse, çerçeve gecikme olaylarının, mevcut isteğin GPU’da tamamlanmasından önce işleme işinin tamamlanması yerine artık bir görüntü gerçekten sunulurken sinyal verileceğini belirten Rebohle; bunun, bazı oyunlarda giriş gecikmesini azaltabileceğini ve ayrıca dxgi.maxFrameLatency ve d3d9.maxFrameLatency seçeneklerini de etkileyebileceğini söyledi. Bu işlevselliğin aynı zamanda DXGI çerçeve istatistikleri aracılığıyla gerçekte sunulan çerçeve sayısını daha doğru bir şekilde raporlamak için de kullanılabileceği ifade ediliyor. dxgi.nvapiHack yapılandırma seçeneği kullanımdan kaldırıldığını belirten Rebohle; bunun yerine AMD ve Intel GPU’lar için benzer seçeneklerin yanı sıra davranışta hafif bir değişiklik olan yeni bir dxgi.hideNvidiaGpu seçeneğinin eklendiğini söyledi. DXVK 2.3 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

  

DXVK 2.3 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x