Godot 4.1.4 RC 1 ve 4.2.2 RC 1 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.1.4 RC 1 ve 4.2.2 RC 1 sürümleri, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. 66 kişinin 4.1.4 RC 1 sürümü için yaklaşık 120 iyileştirme gönderdiğini belirten Sizov; Godot 4.1 için dördüncü bakım sürümüne ulaşılırken, 4.1.4’ün ana odak noktasının kritik sorunları çözmek ve dokümantasyon hatalarını düzeltmek olduğunu ifade etti. Animasyon bölümünde, kalça ve boyun bulunmayan modelleri daha iyi desteklemek için kemik otomatik haritalama algoritması geliştirildiğini belirten Sizov; 4.2.2 RC 1’e katkıda bulunan 75 kişinin bu sürüm için yaklaşık 140 iyileştirme gönderdiğini söyledi. Doğal olarak Godot 4.2.2’nin, 4.1.4 sürümündeki tüm iyileştirmeleri içerdiğini belirten Sizov; bunun da ötesinde, kendine özgü bir dizi konunun ele alındığını söyledi. Godot 4.2’de AnimationMixer düğümüyle (GH-86046, GH-86221, GH-86227, GH-86718 ve diğerleri) yapılan değişikliklerin ardından birden fazla animasyon sorunu giderildiğini belirten Sizov; hem gökyüzü parlaklığının hem de SSR’nin stereo görüntülenmesinin düzeltilmiş olduğunu söyledi. Godot 4.1.4 RC 1 ve 4.2.2 RC 1 sürümleri hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

 

Godot 4.2.1 RC 1 ve 4.2.2 RC 1 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x