Godot 4.1.4 ve 4.2.2 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.1.4 ve 4.2.2 sürümleri, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Bu kararlı sürümlerin test edilmesi için yeterli zamanları olduğunu belirten Verschelde; bunun da özellikle yeni Godot 4.2.2’nin olağan yama sürümlerinden çok daha büyük olduğu anlamına geldiğini söyledi. Her ikisini de paralel olarak hazırlamak ve test etmek uygun olduğundan, hem 4.2.2 hem de 4.1.4’ü aynı anda yayınladıklarını belirten Verschelde; 4.1 serisinin, önceki kararlı seri olduğunu ve bu seri için kendilerini yalnızca en güvenli veya en kritik düzeltmeleri desteklemekle sınırlandırıklarını söyledi. 4.1.x kullanan kullanıcıların (örneğin, önceden yayınlanmış oyunlar için) kötü sürprizlerle karşılaşmadan sorunsuz bir şekilde güncelleme yapabilmelerinin sağlandığı söyleniyor. Geliştirme aşamasındaki projelerin çoğunun ise şu anda 4.2 serisinde yer aldığı söyleniyor. Godot Godot 4.1.4 ve 4.2.2 sürümleri hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

Godot Godot 4.1.4 ve 4.2.2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x