Godot 4.2 beta 6 duyuruldu
Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.2 sürümünün beta 6 versiyonu, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Bilinen kritik gerilemelerin listesi her geçen gün daraldıkça 4.2’nin kararlı sürümü yaklaştığını belirten Verschelde; 6. betanın, nispeten temel bazı değişiklikler yoluyla bir dizi dikkat çekici gerilemeyi düzelttiğini ifade etti. Katkıda bulunan 39 kişinin bu sürüme 83 iyileştirme gönderdiğini belirten Verschelde; TileMap katmanının geri dönüşlerinin ve varsayılanlarının düzeltildiğini söyledi. Sıkıştırılmış görüntüyü JPG ve WebP olarak kaydederken oluşan çökmenin düzeltildiğini belirten Verschelde;içe aktarılan kaynaklar için çeviri yeniden eşleme denetiminin de düzeltildiğini söyledi. Bu makalenin illüstrasyon resminin, Produno Games Studios’un gemi inşası, mürettebat yönetimi ve keşif odaklı bir bilim kurgu uzay gemisi sim oyunu olan SpaceSlog’dan alındığı belirtiliyor. Godot 4.2 beta 6 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.
Godot 4.2 beta 6 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.