Ogre 2.3.0 duyuruldu

Windows (tüm ana sürümler ve WinRT), GNU/Linux, Mac OSX, Android ve iOS desteği içeren 3D sahneleri oluşturmak için gereken çabayı en aza indirmek ve 3D uygulamasından, yani Direct3D/OpenGL’den bağımsız olmak için tasarlanmış basit, kullanımı kolay bir oyun motoru olan Ogre‘nin 2.3.0 sürümü, Matias N. Goldberg tarafından GitHub üzerinden duyuruldu. Hem oyunlar hem de uygulamalar için gereken Ogre-Next açık kaynaklı 3D işleme motoru kodunun en yeni özellik sürümü duyurulmuş oldu. Ogre-Next’in Ogre 2.3.0 sürümü için önemli olan Vulkan işleme sistemi desteğinin sunulmasıdır. Bu Ogre 2.3.0 sürümü için geçen yıl birleştirilen, iki yıldan uzun süredir devam eden ilk Vulkan API desteğidir. Vulkan desteği şimdi OpenGL’ye bir alternatif olarak iyi durumda. Ogre 2.3.0 ayrıca ön Android desteği, shadow pancaking desteği, Image Cascaded Voxel Cone Tracing (ICVCT) için erken destek, platforma özel çeşitli iyileştirmeler ve bir dizi başka dahili motor iyileştirmesi içeriyor. Ogre 2.3.0 hakkında bilgi sahibi olmak için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Ogre 2.3.0 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x
()
x