Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.3 RC 3 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Halen 4.3 kilometre taşında olan ancak kritik olmayan tüm sorunların ve PR’lerin şimdi yeniden sınıflandırıldığı ve ertelendiği, bunun da sürümün kullanıma hazır olması gerektiği anlamına geldiği ifade ediliyor. Godot 4.3 için önceki iki sürüm adayı sayesinde birkaç gerilemenin daha bulunduğu ve düzeltildiği belirtilirken; bu yüzden, şimdi bu son dakika düzeltmelerini doğrulamak için üçüncü bir tura gidildiği ifade ediliyor. Elbette motordaki tüm bilinen hataların düzeltilmediği, ancak kullanıcıların 4.3’te mevcut 4.2 kararlı dalından daha iyi bir deneyim yaşamasını engelleyebilecek hataların ele alındığına inanıldığı belirtiliyor. Kapak resminin, Godot ile Orama Interactive ve katkıda bulunanlar tarafından yapılan ve giderek popülerlik kazanan açık kaynaklı bir piksel sanat düzenleyicisi olan Pixelorama’dan alındığı belirtiliyor. 18 katılımcının bu yeni anlık kalıp için 40 iyileştirme gönderdiği belirtilirken, projeyi maddi olarak desteklemek konusunun da unutulmaması isteniyor. Godot 4.3 RC 3 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.
Godot 4.3 RC 3 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.