DXVK 1.5.5 duyuruldu

Linux oyunseverler tarafından Windows oyunlarını iyi bir hızda çalıştırmak için yaygın olarak kullanılan Direct3D-over-Vulkan çeviri katmanına büyük bir güncelleme olarak DX11 kullanan (D3D11) oyunlar için Wine‘dan daha iyi performans ve düzgün renderleme olanağı sağlayan DXVK‘nin 1.5.5 sürümü, Philip Rebohle tarafından duyuruldu. Birçok iyileştirme ve diğer düzeltmeleri getiren sürümün büyük bir güncelleme olduğu söyleniyor. Eski Intel donanımı ile geliştirilmiş D3D9 uyumluluğunun sağlandığı bildirilirken, Intel ANV’deki bazı D3D9 başlıklarında titremeye neden olan bir gerilemenin düzeltildiği ifade ediliyor. Bir oyun D3D9 iletişim modu kullanıyorsa, olabilecek olası bir GPU askıya alma sorununun düzeltildiği söyleniyor. Hata mesajlarına yol açabilecek referans sayım hatası da düzeltilmiş bulunuyor. DXVK 1.5.5 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

DXVK 1.5.5 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , , , , , ,

No comments yet.

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.