Godot 3.3.1 duyuruldu

İkinci sürüm adayı 15 Mayıs 2021‘de duyurulan ve oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.3.1 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Şimdiye kadarki geri bildirimlerin oldukça iyi olduğunu söyleyen Verschelde; tüm Godot kullanıcıları için deneyimi daha da iyileştirmek için düşük riskli bakım sürümlerinde ele alınmaya değer bazı hatalar olabileceğini ifade etti. Godot 3.3.1’in, gelecekteki tüm 3.3.x sürümleri gibi, yalnızca hata düzeltmelerine odaklanacağını ve uyumluluğu korumayı amaçlayacağını belirten Verschelde; bazı platformlar ve derleyiciler için çeşitli derleme düzeltmeleri ve Linux paketleme düzeltmeleri yapıldığını söyledi. Godot 3.3.1 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.3.1 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x