Godot 3.3 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.3 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Ticari oyun motorlarının yetenekleriyle rekabet etmeye başlayan, giderek daha fazla kullanılan bu açık kaynaklı, çapraz platform oyun motorunun en yeni özellik sürümü olarak Godot 3.3 kullanıma sunulmuş bulunuyor. Godot 4.0 oyun motoru güncellemesi heyecanla beklenirken Godot 3.3, bir ara sürüm olarak bazı önemli iyileştirmeler getiriyor. Godot 3.3, web tabanlı bir Godot düzenleyicisi, gelişmiş HTML5 dışa aktarma desteği, Apple M1 Mac’lerde Godot için resmi macOS ARM64 derlemeleri, çoklu iş parçacığı API modernizasyonu çalışması, birleşik 2D toplu işleme, yeni bir CPU ışık eşleştiricisi ve diğer iyileştirmeleri içeriyor. Godot 3.3’te ayrıca fizik geliştirmeleri, 3D düzenleyici geliştirmeleri, bir OpenXR eklentisi ve sanal gerçeklik (VR) oyunları için WebXR desteği var. Godot 3.3 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.3 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x