Godot 3.4 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.4 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 6 aydan fazla süren geliştirme sürecinin ardından bugün Godot 3.4’ü yayınlamaktan mutluluk duyduklarını söyleyen Verschelde; geliştirmelerin çoğu yaklaşmakta olan Godot 4.0 sürümüne odaklansa da, birçok katılımcı ve kullanıcının oyunlarını bugün geliştirmek ve yayınlamak için sağlam ve olgun bir 3.x serisine ihtiyaç duyduklarını ifade etti. Godot 3 ile 2D ve 3D oyunlar yayınlamak için kritik olan eksik özelliklerin veya hata düzeltmelerinin uygulanmasına ve mevcut özelliklerin daha optimize ve güvenilir hale getirilmesine odaklanıldığını belirten Verschelde; Godot 3.4’ün, Godot 3.3.x projeleriyle uyumlu olduğunu ve önerilen bir yükseltme olduğunu söyledi. Godot 3.4 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.4 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x
()
x