Godot 3.5.2 RC 2 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.5.2 RC 2 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 3.5.2 RC 2 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunacak herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Giderek daha popüler hale gelen güçlü, özgür ve açık kaynak kodlu oyun motoru Godot Engine’in, Godot 3.5.2 için ikinci sürüm adayına sahip olduğunu belirten Verschelde; eski / düşük kaliteli cihazlar için OpenGL uyumluluğuyla gelen yazılımın, Direct3D 12 için gelecekteki desteği sağladığını ifade etti. Yazılımın, genel özellik bütünlüğü, kararlı olma özelliği ve kullanılabilirliğinin çok geliştiği belirtiliyor. Verschelde; hata düzeltmeleri ve getirebilecekleri potansiyel gerilemeler hakkında daha da hızlı geri bildirim almak için her hafta yeni bir anlık kalıp yayınlamak için tempoyu hızlandırmaya karar verdiklerini hatırlattı. Bir kısım geliştiricinin Godot 3.6’nın ilk beta sürümünü hazırlamak için önemli çalışmalar yaptığını belirten Verschelde; bunun, 3.x serisindeki son özellik sürümü olacağını söyledi. Verschelde; bunun, 4.0 sürümünden sonra tamamlanmasının planlandığını söyledi. Bu arada, pek çok hata düzeltmesi yapılan 3.5.2 bakım sürümünün tamamlanma zamanının geldiğini, bu hoş sürümün kullanılmasını beklediklerini ifade etti. 3.5.2 gelinceye kadar,  Godot 3.5.2 RC 2 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.5.2 RC 2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x