Godot 3.5 duyuruldu

Sekizinci sürüm adayı 28 Temmuz 2022’de duyurulan oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 9 aylık bir geliştirmenin ardından 3.5 final sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Geliştirmelerin çoğu yaklaşmakta olan Godot 4.0 sürümümüze odaklansa da, birçok katılımcı ve kullanıcı oyunlarını bugün geliştirmek ve yayınlamak için sağlam ve olgun bir 3.x serisine ihtiyaç bulunduğunu belirten Verschelde: bu nedenle Godot 3 kullanıcılarına gelişmiş bir oyun geliştirme deneyimi sunmaya devam etmenin kendileri için önemli olduğunu söyledi. Çalışmaların çoğunun, Godot 3.x ile 2D ve 3D oyunlar yayınlamak için kritik olan eksik özellikleri uygulamaya veya hataları düzeltmeye ve mevcut özellikleri daha optimize ve güvenilir hale getirmeye yönelik olduğunu belirten Verschelde; Godot 3.5’in, Godot 3.4.x projeleriyle uyumlu olduğunu ve tüm 3.4.x kullanıcıları için önerilen bir yükseltmenin bu sürüm olduğunu ifade etti. Godot 3.5’e hem küçük hem de büyük birçok yeni özellik eklenmiş bulunuyor. Godot 3.5’in, tamamen elden geçirilmiş bir navigasyon sistemi ile birlikte geldiğini belirten Verschelde; Yeni NavigationServer’in, RVO2 kitaplığını kullanarak engellerden kaçınma desteğini de eklediğini sözlerine ekledi. Godot 3.5 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.5 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x