Godot 4.0.4 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0.4 sürümü, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. Godot 4.0.3’ün yayınlanmasından bu yana oğun birkaç ay geçtiğini hatırlatan Sizov; bazı geliştiricilerin, projeleyi Godot 4.1.1’in en son sürümüne geçirme veya hatta Godot 4.2’nin deneysel yapılarını deneme fırsatını kullanırken,  bazı kullanıcıların istikrar uğruna sürümü sabitlemeyi ve ona bağlı kalmayı seçtiklerini ifade etti. Godot 4.0.4’ün, bildirilen sorunları, performans sorunlarını ve kullanılabilirlik departmanındaki bazı şeyleri  ele alan çok sayıda değişiklik içerdiğini belirten Sizov; ayrıca bazı eksik belgeleri eklediğini ve mevcut açıklamalardaki birkaç hatayı düzelttiğini söyledi. Sürümdeki en önemli bir değişikliğin, ENet kullanılırken olası bir hizmet reddine yönelik bir güvenlik düzeltmesi olduğunu belirten Sizov; ENetMultiplayerPeer veya düşük seviyeli ENetConnection kullananların, bu sürüme güncelleme yapmalarını kesinlikle önerdiklerini ifade etti. Katkıda bulunan 72 kişinin, bu sürüm için yaklaşık 166 değişiklik gönderdiğini açılayan Sizov; Android düzenleyici için dokunmatik yüzey ve fare desteğinin geliştirildiğini söyledi. Godot 4.0.4 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

Godot 4.0.4  edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x