Godot 4.0 Alpha 4 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0 Alpha 4 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 4.0 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunan herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Alfa aşaması sırasında motorun hala tam özellikli veya kararlı olmadığının unutulmamasını isteyen Verschelde; bu sürüm ile ilk beta sürüm arasında büyük olasılıkla önemli değişiklikler olacağını söyledi. Görünmez CanvasItem görünürlük sorununun düzeltildiğini belirten Verschelde; belge oluşturucuda da (GH-58721) çeşitli düzeltmeler yapıldığını söyledi. Bu açık kaynak kodlu oyun motoru için devasa bir güncelleme olacak şekilde tasarlanan Godot 4.0’ın dördüncü alfa sürümünün test için kullanıma sunulduğu söyleniyor. Godot 4.0, iki yılı aşkın bir süredir geliştirilmekte olan Vulkan API desteği, grafik işleme sisteminde birçok iyileştirme, OpenGL iyileştirmeleri, yeni fizik yetenekleri, GDScript komut dosyası geliştirmeleri, daha iyi ses desteği, birçok çok oyunculu iyileştirme ve çok daha fazlasını getiriyor. Godot 4.0 Alpha 4 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 4.0 Alpha 4 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x
()
x