Godot 4.0 Beta 12 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0 Beta 12 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 4.0 Beta 12 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunacak herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Giderek daha popüler hale gelen güçlü, özgür ve açık kaynak kodlu oyun motoru Godot Engine’in, Godot 4 için büyük ve yeni bir beta sürüme sahip olduğunu belirten Verschelde; eski / düşük kaliteli cihazlar için OpenGL uyumluluğuyla gelen yazılımın, Direct3D 12 için gelecekteki desteği sağladığını ifade etti. Bu betanın, birçok kullanıcının ilgisini çekebilecek birkaç büyük değişiklik içerdiğini belirten Verschelde; birçok beta 11 kullanıcısının yaşadığı görünüşte rastgele çökmelere (ör. PackedArrays ile uğraşırken) yol açabilen büyük bir GDScript sorunu için bir gerilemenin düzeltilmesinin sürümün önemli özelliği olduğu söyleniyor. Çok daha fazla GDScript düzeltmesi ve iyileştirmesi yapıldığını belirten Verschelde; denetçide sekme tuşu kullanımının da düzeltildiğini ifade etti. TextureRect’e genişletme modları eklenirken, OBJ ağ içe aktarımı da artık Blender tarafından dışa aktarılan köşe renklerini destekliyor. Her zaman olduğu gibi, bir sürü güzel render düzeltmesi yapılmış bulunuyor. Godot 4.0 Beta 12 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu ya da beni oku sayfasını inceleyebilirsiniz.

Godot 4.0 Beta 12 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x