Godot 4.0 Beta 8 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0 Beta 8 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 4.0 Beta 8 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunacak herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Giderek daha popüler hale gelen güçlü, özgür ve açık kaynak kodlu oyun motoru Godot Engine’in, Godot 4 için büyük ve yeni bir beta sürüme sahip olduğunu belirten Verschelde; eski / düşük kaliteli cihazlar için OpenGL uyumluluğuyla gelen yazılımın, Direct3D 12 için gelecekteki desteği sağladığını ifade etti. İki aydan uzun bir süredir beta sürümünde olan yazılımın, bu süre zarfında genel özellik bütünlüğü, kararlı olma özelliği ve kullanılabilirliğinin çok geliştiği belirtiliyor. Verschelde; hata düzeltmeleri ve getirebilecekleri potansiyel gerilemeler hakkında daha da hızlı geri bildirim almak için her hafta yeni bir anlık kalıp yayınlamak için tempoyu hızlandırmaya karar verdiklerini söyledi. Verschelde; 4.0 beta 7’den bu yana yapılan tüm değişikliklere genel bir bakış için GitHub’daki değişiklik günlüğü veya birleştirilmiş PR’ler listesinin incelenebileceğini ifade etti. Bu güncellemede, anahtarları daha kesin olarak almak için animasyonu yeniden düzenleme işleminin yapıldığı belirtilirken, oluşturulan sinyal geri aramalarının imzasının düzeltildiği söyleniyor. 3B düzenleyici görünümüne dokunma dostu gezinme denetimi eklendiği ifade ediliyor. WebXR’nin de artık Godot 4’te tamamen çalıştığı belirtiliyor. Godot 4.0 Beta 8 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu ya da beni oku sayfasını inceleyebilirsiniz.

Godot 4.0 Beta 8 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x