Godot 4.0 Beta 9 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0 Beta 9 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 4.0 Beta 9 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunacak herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Giderek daha popüler hale gelen güçlü, özgür ve açık kaynak kodlu oyun motoru Godot Engine’in, Godot 4 için büyük ve yeni bir beta sürüme sahip olduğunu belirten Verschelde; eski / düşük kaliteli cihazlar için OpenGL uyumluluğuyla gelen yazılımın, Direct3D 12 için gelecekteki desteği sağladığını ifade etti. Üç aydan uzun bir süredir beta sürümünde olan yazılımın, bu süre zarfında genel özellik bütünlüğü, kararlı olma özelliği ve kullanılabilirliğinin çok geliştiği belirtiliyor. String ve StringName artık motor API’sinin yanı sıra çeşitli GDScript’e özgü ifadelerde  çoğunlukla çapraz uyumlu olarak kullanıldığını belirten Verschelde; GDScript’in artık sıra dışı üye çözünürlüğünü tam olarak desteklediğini söyledi. Desteklenen her oluşturucu seçeneğin artık proje oluşturma ekranından seçilebildiğini, yani komut satırını kullanmadan OpenGL 3 (“uyumluluk”) projeleri oluşturulabileceğini söyleyen Verschelde; OpenGL işleyicinin artık kanvas öğe gruplaması için UBO yerine örneklenmiş bir dizi arabelleği kullandığını belirten Verschelde; bunun, Intel ve Mac’ler dahil olmak üzere düşük kaliteli cihazlarda performansı ve uyumluluğu artırdığını ifade etti. Godot 4.0 Beta 9 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu ya da beni oku sayfasını inceleyebilirsiniz.
Godot 4.0 Beta 9 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x