Godot 4.1.1 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyun oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.1.1’in sürümü, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. Godot 4.1‘in kullanıma sunulmasının sadece birkaç hafta önce gerçekleştiği hatırlatılırken, sıranın kararlı yapıya sızan bazı hataları ve sıkıntıları ele alan ilk bakım sürümünü çıkarmaya geldiği ifade ediliyor. GNU/Linux kullanıcıları için, Wayland (GH-79143) üzerindeki menülerle etkileşim kurarken donmalar için olası bir düzeltme yapıldığı belirtilirken; AnimationStateMachine’deki (GH-79141) sonsuz döngüden kaynaklanan kilitlenmenin düzeltildiği ifade ediliyor. Bu duyuruda kullanılan illüstrasyon resminin, silahların çok sayıda farklı parçadan inşa edildiği, tahmin edildiği gibi bir 2B roguelite nişancı oyunu olan Gunforged’dan alındığı belirtilirken, oyunun, Firebelley tarafından Godot 4 ile mükemmel C# dil desteği kullanılarak yapıldığı söyleniyor. Sahne sekmesi değişikliklerinde kaybolan 3D görünüm alanı ızgarasının düzeltildiği belirtilirken, komut satırı dışa aktarmanın düzeltildiği ifade ediliyor. Godot 4.1.1 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.


Godot 4.1.1 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x