Godot 4.1.3 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 27 Ekim 2023’te duyrulan ilk sürüm adayının ardından 4.1.3 final sürümü, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. Yaklaşık bir haftalık testin ardından Godot 4.1.3’ün kullanıma hazır olduğunu belirten Sizov; Godot 4.2 tamamlanırken, motorun mevcut kararlı sürümünü kullanmaya devam eden kullanıcılara destek sağlamaya kararlı olduklarını söyledi. Godot 4.1’in üçüncü bakım sürümünün, işleme sistemi için tüm işleme arka uçlarındaki, ışık haritası ve voksel küresel aydınlatma sistemlerindeki ve GPU parçacıklarındaki sorunları ele alan bir dizi düzeltme içerdiğini belirten Sizov; editör kullanıcı arayüzünde ve genel olarak motorun GUI sisteminde çeşitli sorunların çözüldüğünü söyledi. Sizov; Android 14 desteğini geliştirmek için önemli bir düzeltmenin yanı sıra diğer hedef platformlardaki çeşitli hatalara yönelik düzeltmelerin de eklendiğini belirtti. Katkıda bulunan 76 kişinin, bu sürümün bir parçası olarak 128 çekme isteği veya 133 taahhüt gönderdiğini belirten Sizov; 2B düzenleyicide kayan nokta kemik boyutlarının ve anahat genişliklerinin kullanılmasına izin verildiğini ifade etti. Godot 4.1.3 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

Godot 4.1.3 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x