Godot 4.2 dev 2 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.2 sürümünün dev 2 versiyonu, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. Temmuz ayının bu son günlerinin, Godot 4.2 geliştirme döngüsünün ilk ayının sonunu işaret ettiğini belirten Sizov; işlerin hızlanmaya başladığını söyledi. Her zaman olduğu gibi, Godot topluluğunun test etmesi ve geri bildirim sağlaması için daha küçük iyileştirmeler, hata düzeltmeleri ve daha büyük özelliklerin bir karışımını sunmaya çalıştıklarını belirten Sizov; bakımcıların, motorun çekirdek alanında bazı tasarım sınırlamalarını ele almak için çalıştıklarını söyledi. Artık GDExtension aracılığıyla OpenXR API ile etkileşime girip ve genişletilebileceğini belirten Sizov; bu sürümün, daha önce 4.0.4 RC1 blog gönderisinde açıklanan bir güvenlik düzeltmesini içerdiğini söyledi. Katkıda bulunan 63 kişinin, bu sürüm için 120’den fazla iyileştirme gönderdiğini belirten Sizov; yazılıma, döşeme çokgen düzenleyicilerini genişletme seçeneği eklendiğini ifade etti. Godot 4.2 dev 2 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

Godot 4.2 dev 2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x