Godot 4.2 dev 6 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.2 sürümünün dev 6 versiyonu, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Bunun, 4.2 için son geliştirme anlık kalıbı olduğunu ve özellik geliştirme döngüsünün sonuna ve beta aşamasının başlangıcına gelindiğini belirten Verschelde; son birkaç haftayı ve aylardır geliştirilmekte olan büyük özellikli PR’ların çoğunu tamamlamaya harcadıklarını söyledi. Yapım ekibinin hâlâ takip ettiği birkaç tane olduğunu ama yakında 4.2 için tam özelliklerin dondurulduğunu açıklayacaklarını belirten Verschelde; 4.2’deki yenilikleri denemek için beta sürümün beklenmemesi gerektiğini söyledi. MacOS ve Windows için isteğe bağlı bir ANGLE destekli OpenGL oluşturucu eklendiğini belirten Verschelde; OpenGL Uyumluluk oluşturucusundan bahsetmişken, ana eksik özelliklerinden biri olan 3D gölgelerin artık uygulandığını söyledi. 108 katkıda bulunan kişi tarafından bu sürüm için 220 iyileştirme gönderdirildiğini belirten Rémi Verschelde; Y sıralama performansının büyük ölçüde artırıldığını söyledi. Godot 4.2 dev 6 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

 

Godot 4.2 dev 6 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x