Godot 4.0 Vulkan desteği devam ediyor

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot için baş geliştirici Juan Linietsky ve diğerleri tarafından büyük bir heyecanla çalışılmaya devam ediliyor. Vulkan kodunun Godot 4.0’daki tanıtımı için geliştirme devam ederken, geçen ay boyunca geliştirme çabalarının çoğu küresel aydınlatmaya odaklandı. Küresel aydınlatma sistemlerini hızlandırılması için “GIProbes 2.0″ın yeşertilmesi, Ekim ayındaki Godot geliştirme odağında yer alıyordu. Yeni GI sistemi, sahneler için küresel aydınlatma sağlayan yeni bir GIProbes yineleme biçiminde ortaya çıkıyor. GIProbes “2.0”, daha iyi performans desteği sağlayacak ve %100 gerçek zamanlı aydınlatma, ayrıca ortam kapatma ve diğer donanımlar arasında dinamik nesneler sunuyor. Geliştiriciler, Godot 4.0’ın “gerçek zamanlı küresel aydınlatma için hızlı ve eksiksiz bir çözüm” olacağını ve kullanımının kolay olacağını vaat ediyor.

Küresel aydınlatma sistemlerinin iyileştirilmesi hakkında daha fazla ayrıntı ve bilgi edinmek için Godot Engine Blog‘u inceleyebilirsiniz.

 

, , , , , , ,

No comments yet.

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.