Godot 4.0 Alpha 6 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.0 Alpha 6 sürümü, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. 4.0 sürümü ile yeni bir test sürümü kullanıma sunmaktan memnuniyet duyduğunu belirten Verschelde; sürümü test edecek ve katkıda bulunan herkese teşekkür ettiklerini söyledi. Alfa aşaması sırasında motorun hala tam özellikli veya kararlı olmadığının unutulmamasını isteyen Verschelde; bu sürüm ile ilk beta sürüm arasında büyük olasılıkla önemli değişiklikler olacağını söyledi. Godot 4.0 alpha sürümlerinde mevcut herhangi bir projeyi açmadan önce yedekleme yapılması tavsiye ediliyor. Düşük işlemci moduyla (GH-59607) titreme sorunlarının düzeltildiği belirtilirken, kod tamamlama seçeneklerinin sıralamasının iyileştirildiği ifade ediliyor. Godot 4.0, iki yılı aşkın bir süredir geliştirilmekte olan Vulkan API desteği, grafik işleme sisteminde birçok iyileştirme, OpenGL iyileştirmeleri, yeni fizik yetenekleri, GDScript komut dosyası geliştirmeleri, daha iyi ses desteği, birçok çok oyunculu iyileştirme ve çok daha fazlasını getiriyor. Godot 4.0 Alpha 6 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 4.0 Alpha 6 edinmek için aşağıdaki linkten yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x