Godot 4.1.2 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un sürüm adayı 22 Eylül 2023‘de duyurulan 4.1.2 sürümünün finali, Yuri Sizov tarafından duyuruldu. Godot 4.1’in bu hafta 3. ayını kutladığını ve bunun, Godot 4.2’nin kısa bir süre sonra beta test aşamasına gireceği anlamına geldiğini belirten Sizov; bu geliştirme döngüsünün hata düzeltmeleri ve diğer iyileştirmelerle dolu olacağını söyledi. Şimdi duyurulan Godot 4.1.2’nin motorun neredeyse her alanı için düzeltmeler sağladığını belirten Sizov; işleme ve motor çekirdeğinde bir dizi performans sorununun giderildiğini ifade etti. Oluşturmadaki bir başka değişiklik dizisinin, çeşitli çökme şartlarını ortadan kaldırdığını ve aksaklıkları düzelterek ve Vulkan’da ışık haritasını kullanırken sızıntıları gidererek görselleri iyileştirdiğini belirten Sizov; Steam Girdisi ve bazı girdi etkinliklerinin iki katına çıkmasına neden olan oyun kumandaları ile ilgili daha önce bildirilen bir sorunun, 4.1.2 ile giderildiğini söyledi. Sizov; bu sorunun GNU/Linux platformunu etkilediğini, bu nedenle tüm Steam Deck geliştiricileri ve kullanıcıları için bunun çok hoş bir çözüm olduğu anlamına geldiğini söyledi. Bu duyuruda kullanılan illüstrasyon resmi, Nozomu Games’in Godot 4 ile yaptığı bir bulmaca oyunu olan Robot Detour’dan alındığını söyleyen Sizov; bu sürümün bir parçası olarak 60 katkıda bulunan kişinin 154 çekme isteği (veya 161 taahhüt) yaptığını söyledi. Godot 4.1.2 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

Godot 4.1.2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x