Godot 4.3 Dev 2 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 4.3 sürümünün dev 2 versiyonu, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. İşleme cihazının döngüsel olmayan komut grafiği  durumunun nihayet birleştirildiği belirtilirken, bunun, RenderingDevice arka ucundaki oluşturma komutlarını otomatik olarak kaydeden ve yeniden sıralayan, başka türlü mümkün olamayacak optimizasyonlara olanak tanıyan ve API’yi büyük ölçüde basitleştiren bir optimizasyon ve özellik olduğu vurgulanıyor. Geçtiğimiz birkaç hafta, ilgili ekipler veya bakımcılar tarafından onaylanan eski, yeni çekme isteklerinin çoğunu birleştirmeye odaklanıldığını belirten Verschelde; işleme cihazının döngüsel olmayan komut grafiğinin nihayet birleştirildiğini söyledi. Her bir geliştirme anlık kalıbının genel testler için yeterince kararlı olduğundan emin olmaya çalışılırken, bunun tanım gereği bir ön sürüm yazılım parçası olduğunun unutulmamasını isteyen Verschelde; kullanıcıların bu denemeyi mutlaka yapması gerektiğini söyledi. Verschelde; illüstrasyon resminin, pazardan denize kaçan bir balığın yer aldığı fizik tabanlı bir macera olan Fish Flop’tan geldiğini ifade etti. Godot 4.3 dev 2 hakkında bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

 

 

Godot 4.3 dev 2 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x