Godot 3.5 RC 7 duyuruldu

Oyun geliştirme konusundaki benzersiz yaklaşımıyla kolaylıkla yeni oyunlar oluşturmaya olanak sağlayan Godot‘un 3.5 sürümünün yedinci sürüm adayı, Rémi Verschelde tarafından duyuruldu. Bu RC 7’nin, önceki yapıya kıyasla birkaç önemli değişikliğe sahip olduğunu belirten Verschelde; iOS’ta birikmiş girdi işlemenin düzeltildiğini, Spatial’a global_translation ve global_rotation eklendiğini söyledi. Godot 3.5 RC 7 ile Godot 3.5 kararlı sürümüne yaklaşıldığını belirten Verschelde; yeni özelliklerin test edilebilmesini, hataların bildirilebilmesini ve hata düzeltmelerinin doğrulanabilmesini sağlamak için sürüm adayının çıkarılmasını sağlamaya çalıştıklarını söyledi. Geçtiğimiz haftalarda birçok hata düzeltmesi ve iyileştirme aldıklarını belirten Verschelde; 3.5 kararlı sürümünü çıkarabilmek için bu sürüm adayının test edilmesinin ve gözlemlerin rapor edilmesinin önemli olduğunu söyledi. Godot 3.5 RC 7 hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için sürüm duyurusunu inceleyebilirsiniz.

Godot 3.5 RC 7 edinmek için aşağıdaki linklerden yararlanabilirsiniz.

, , , , , ,

0 0 Oylar
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Yorum yapar mısınız?x